rezerviraj

svojo

sobo

zdaj

rezerviraj

zdaj

SEMINARJI & DOGODKI

Organizirajte seminar, sestanek in poslovne ali zasebne dogodke
v estetsko dovršenih prostorih, ki nudijo popolno zasebnost in infrastrukturo.

Za vas imamo na voljo naslednje prostore:

CZEIKE do 20 oseb
APOTEKA do 60 oseb
TAPPEINER do 80 oseb
APARTMA 302 do 20 oseb

REZERVACIJE/INFORMACIJE:
info@hotelmaribor.si ali po telefonu +386 (0)2 23 45 600

V vseh prostrih je brezžični internet – wifi, po želji pa vam jh opremimo tudi s sodobno projekcijsko opremo, dodatnim ozvočenjem/mikrofoni, tablo za zapisovanje.

Prostore je mogoče najemati posamezno ali skupaj, odvisno od potreb, ki vam jih narekuje vaš dogodek.

Poskrbimo tudi za “coffee break”, poslovna kosila ali večerje, ki jih na visoki kulinarični ravni z veliko ljubezni pripravlja ekipa Gostilne Maribor.

Skozi zgodovino si lastniki današnje hotelske stavbe niso podajali zgolj stavbe kot take, ampak tudi pivovarniško dejavnost, ki je bila v njej. Ponosni smo nanje in hkrati ponosni na to, da omogočamo pogoje za nastajanje novih podjetniških in drugih idej iz različnih strok.

Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali dogodek, ki se ga boste z veseljem spominjali:
info@hotelmaribor.si / +386 (0)2 23 45 600

 

 

 

Spletna stran uporablja piškotke s pomočjo katerih izboljšuje vašo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem uporabe sprejemate vse piškotke, ki jih uporabljamo. Več o piškotkih.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close