SEMINARJI & DOGODKI
Organizirajte seminar, sestanek in poslovne ali zasebne dogodke
v estetsko dovršenih prostorih, ki nudijo popolno zasebnost in infrastrukturo.
Za vas imamo na voljo naslednje prostore:
– CZEIKE do 20 oseb
– APOTEKA do 60 oseb
– TAPPEINER do 80 oseb
– APARTMA 302 do 20 oseb
REZERVACIJE/INFORMACIJE:
info@hotelmaribor.si ali po telefonu +386 (0)2 23 45 600
V vseh prostrih je brezžični internet – wifi, po želji pa vam jh opremimo tudi s sodobno projekcijsko opremo, dodatnim ozvočenjem/mikrofoni, tablo za zapisovanje.
Prostore je mogoče najemati posamezno ali skupaj, odvisno od potreb, ki vam jih narekuje vaš dogodek.
Poskrbimo tudi za “coffee break”, poslovna kosila ali večerje, ki jih na visoki kulinarični ravni z veliko ljubezni pripravlja naša ekipa.
Skozi zgodovino si lastniki današnje hotelske stavbe niso podajali zgolj stavbe kot take, ampak tudi pivovarniško dejavnost, ki je bila v njej. Ponosni smo nanje in hkrati ponosni na to, da omogočamo pogoje za nastajanje novih podjetniških in drugih idej iz različnih strok.
Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali dogodek, ki se ga boste z veseljem spominjali:
info@hotelmaribor.si / +386 (0)2 23 45 600